עץ איפאה מגיע לישראל

עץ איפאה מגיע לישראל ממרכז ודרום אמריקה. עץ איפאה פופולארי בעיקר למתקני עץ שונים למשל, פרגולות. דק איפאה מתאים במיוחד למזג האוויר הישראלי מאחר והוא מספק הגנה טובה מפני פגעי מזג האוויר.

דק איפאה: סמל סטטוס בבתים רבים

דק איפאה נחשב לאיכותי בישראל ובעולם. דק איפאה הפך ברבות השנים לסמל סטטוס המשדר יוקרה. מראהו היוקרתי של דק איפאה מאפשר לרבים ליהנות מיוקרה.

צבעו של עץ איפאה הוא חום כהה,כאשר לכל דק איפאה יש גוון שונה. בשל מראהו היוקרתי, דק איפאה נחשב ליקר בהשוואה לדקים אחרים. בשונה מדקים אחרים, התמורה משתלמת. דק איפאה נחשב לאחד הדקים היקרים ביותר, אך בתמורה ניתן ליהנות מיופי ואיכות.

ניתן למצוא דק איפאה לא רק בבתים, אלא גם בנמל תל אביב. הנמל שהיה מוזנח לאורך שנים רבות התחדש  בדק איפאה. התחדשות בדק איפאה מבהירה ללקוחות כי מדובר באזור טרנדי.

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

תחזוקה של דק איפאה: פשוטה וקלה

תחזוקתו של דק איפה פשוטה מאחר והוא לא זקוק לתחזוקה מסיבית כדי לשמור על מראה עץ יפה לאורך זמן. במידה ואתם מעוניינים לשמור על מראה עץ יפה ניתן לצבוע אותו בשמן  דקים וכך להחזיר לו את המראה הטבעי. תחזוקה של דק איפאה כוללת שימוש בשמן דקים מעץ קשה. לעומת עץ אורן תחזוקה של דק איפאה לא דורשת השקעה רבה. במידה ואתם מעוניינים בדק איכותי המאפשר לכם לא להשקיע בו, ההמלצה היא לבחור דק איפאה מדגמים  אירוקו או קומרו שאינם דורשים תחזוקה.