דקים מעץ – הסתגלות למציאות חדשה

דקים מעץ - תתרגל לטובדקים מעץ – תתרגל לטוב

הסתגלות למציאות החדשה: הרכבת דקים מעץ לחסכון במים דקים מעץ נחשבים לטרנד האחרון בתחום עבודות עץ לעומת טרנדים אחרים שלא מחזיקים מעמד. דקים מעץ הינם משטח עשוי מעץ ואליו העיניים מופנות. בשנים האחרונות מתחזקת המגמה של ייבוש משטחי דשא על מנת לחסוך במים. המציאות הקשה חייבה לחוקק חוקים המגבילים את צריכת המים.

המדיניות החדשה גרמה לאנשים שקול שוב את נושא ייבוש הדשא, שכן לפתע הם הבחינו כי לא מדובר עוד בדשא שהיה מקור גאוותם אלא בדשא צהוב. המציאות החדשה הביאה לביקוש דקים מעץ.

 יתרונות דקים מעץ בגני אירועים

בשנים האחרונות ניתן לראות בגני אירועים שונים דקים מעץ המשמשים כמשטח לקבלת פנים במקום. מצד אחד, גני אירועים מעוניינים ליצור עבור האורחים חוויה חד פעמית של בילוי בחיק הטבע. מצד שני, הם לא מעוניינים לפגוע באורחים. דקים מעץ יכולים להיות נוחים מאד להליכה.כמו כן, ניתן למצוא אותם בצבעים שונים.

יתרונות דקים מעץ

  • מראה אלגנטי: בניית דקים מעץ יוצרת מראה יפה ואלגנטי לחלל. הוספת דקים מעץ, בין אם מדובר בדק אורן או דק איפאה תורמת למראה יפה.
  • חסכון במים: בישראל השמש זורחת במשך כל עונות השנה. יש צורך להשקיע משאבים רבים בטיפול בגינה. הרכבת דקים מעץ, בין אם הם מכסים את הגינה באופן מלא או חלקי. הרכבת דקים מעץ מסייעת בהפחתה של כמות המים הנדרשת, כך ניתן לחסוך בהוצאות.
  • נוחות: הליכה על דקים מעץ נוחה יותר בהשוואה להליכה על מרצפות או הליכה על אדמה.